166
PepsiCo și Beyond Meat vor forma parteneriatul PLANeT, pentru a dezvolta, produce și comercializa băuturi și gustări din proteine pe bază de plante, informeaza FoodNavigator.
PepsiCo spune că proteinele pe bază de plante oferă „o nouă frontieră” în eforturile sale de a construi un sistem alimentar mai durabil, precum și de a-l ajuta să satisfacă cererea consumatorilor pentru un portofoliu extins de produse mai hrănitoare.
Întreprinderea mixtă va prelua tehnologia Beyond Meat în dezvoltarea proteinelor pe bază de plante și mușchiul comercial și comercial al PepsiCo pentru a crea și extinde noi produse pentru gustări și băuturi.
Ram Krishnan, director comercial global PepsiCo, PepsiCo, spune că interesul companiei în categoria proteinelor pe bază de plante este de trei ori.
„Proteinele pe bază de plante reprezintă o oportunitate de creștere interesantă pentru noi, o nouă frontieră în eforturile noastre de a construi un sistem alimentar mai durabil și de a fi o forță pozitivă pentru oameni și planetă, satisfăcând în același timp cererea consumatorilor pentru un portofoliu extins de produse mai nutritive, " el a spus.
Fondată în 2009, Beyond Meat a fost pionierul categoriei de carne pe bază de plante, cu produse concepute pentru a avea același gust și textură ca și carnea de animale, fiind în același timp mai bune pentru mediu. Produsele sale sunt acum disponibile în peste 80 de țări din întreaga lume.
Retetele amestecă o varietate de proteine vegetale, cum ar fi mazărea, fasolea mung, fasolea și orezul brun - pentru a oferi „niveluri mai mari sau egale de proteine” decât omologul pe bază de animale. Portofoliul său actual este limitat la produse imitate la carne precum Beyond Meatballs și Beyond Sausage, în timp ce noul JV cu PepsiCo îi va permite să „deblocheze noi categorii de produse”, potrivit fondatorului și directorului general Ethan Brown.
Cu toate acestea, detaliile asupra tipurilor de proteine vegetale pe care se va concentra afacerea sunt sub acoperire: iar portofoliul este încă în dezvoltare, a declarat un purtător de cuvânt al PepsiCo pentru această publicație.
PepsiCo - care se află în spatele unor mărci precum Pepsi, Tropicana, Lay’s, Gatorade și Quaker - și-a extins domeniul dincolo de produsele sale tradiționale pentru băuturi și gustări.
Ultima sa rundă Greenhouse Accelerator se concentrează asupra companiilor care utilizează științe și tehnologii emergente axate pe domenii precum nutriția personalizată, alimentele funcționale și suplimentele; probiotice și îngrijirea sănătății microbiomului. Detaliile financiare ale asocierii în participație PLANeT nu au fost dezvăluite.