203
Vânzările de alimente congelate au crescut pe fondul perioadei de blocare COVID-19, deoarece consumatorii apelează frecvent la congelator pentru diverse ocazii de masă, notează FoodIngredient First.
Oportunități
Jucătorii din piață profită de noi oportunități în materie de ingrediente funcționale, soluții gata preparate și agenți de etichetă curată, care păstrează culoarea. Între timp, sustenabilitatea alimentelor congelate este crescută prin intermediul noilor modele de ambalare ecocentrice. FoodIngredientsFirst ajunge din urmă la furnizorii cheie pentru a explora aceste tendințe în detaliu.
„Zona centrală a meselor gata congelate este„ masa pentru unul ”, care este zona centrală de vânzare în toate bucătăriile. Vom continua să inovăm prin intermediul bucătăriei și platformelor de sănătate în mesele pentru unul și, în plus, vom vedea un potențial ridicat de creștere incrementală prin intermediul proteinelor din plante și a ofertelor de masă pe bază de legume.
Categoria congelată are un mare avantaj al riscului minim de risipire a alimentelor, astfel încât combinarea acestuia cu strategia noastră de ambalare durabilă crește cu adevărat relevanța și importanța categoriei ”, spune Ian Garrett, director de vânzări comerciale la Kerry Foods.
Lucrând îndeaproape cu partenerul său de furnizori, Kerry Foods își pune marca ca fiind primul pe piață la preparatele preparate congelate cu tava Frost Evolve complet reciclabilă. „În 2020, vom converti aproximativ 6.000 de tone metrice (MT) de plastic și carton din depozitul de deșeuri în reciclare cu buclă închisă.
Continuăm să lucrăm pentru reciclarea completă a ambalajelor în cadrul categoriei și ne apropiem de obiectivul nostru, deoarece 94 la sută din ambalajele din activitatea noastră de preparate congelate sunt reciclabile ”, adaugă el.
Înghețata, una dintre favorite
„Categoria înghețată a fost una dintre categoriile cu cea mai rapidă creștere în 2019 și a reprezentat o categorie reală în rândul consumatorilor în perioada de criză și blocare a COVID-19, aducând noi cumpărători și creșterea cheltuielilor de la consumatorii actuali.
Există un număr din ce în ce mai mare de mese care sunt satisfăcute de la congelator, iar acest lucru a dus la cumpărătorii care își accelerează angajamentul cu alimentele congelate. ”
„La Kerry Foods suntem extrem de entuziasmați de oportunitățile din categoria congelate, în special în cadrul afacerii noastre cu produse gata congelate. O creștere puternică de două cifre a fost observată în carnea congelată, în componentele de masă și în acompaniamentele vegetale.
Favoritele congelatorului de familie, cum ar fi pizza, au avut, de asemenea, o performanță bună. În cadrul meselor gata congelate, am observat o creștere de 26% a mesei în familie și împreună. ”
Garrett evidențiază, de asemenea, oportunitățile semnificative de a crește cu mese de familie de format mai mare și detaliază modul în care compania va funcționa prin gama de etichete de marcă și de client pentru a aduce emoție și alegere în această zonă. „Gătitul cu zgârieturi și componente sunt o parte accelerată a categoriei, iar oportunitatea de a inova aici prin gust, bucătărie și format este irezistibilă pentru noi”, conchide el.
Îmbunătățind sănătatea și confortul
Helena Gheysen, director de marketing al diviziei Frozen la Greenyard, cu sediul în Belgia, furnizorul Greenyard, comentează: „Se întâmplă multe în ultimii ani în culoarul înghețat pentru consumatori. Vedem foarte mult accent pe produse congelate sănătoase de confort, mese vegetariene și vegane, soluție pentru o persoană și pungi cu abur, de exemplu. Ne concentrăm acum pe o gamă de impulsuri, care este, de asemenea, destul de nouă în culoarul înghețat. ”
„Năutul congelat, fasolea neagră și de rinichi și edamame sunt soluții convenabile gata de utilizare la cerere, cu o conservare excelentă a nutrienților. De asemenea, orezul de conopidă este un produs nou și interesant în soiul congelat. ”
În ceea ce privește tendințele proeminente ale consumatorilor care câștigă atenție în categoria alimentelor congelate, Gheysen remarcă un accent sporit asupra sănătății, care detaliază oportunitățile pentru alternative mai sănătoase la alimentele de bază ale pizza și înghețată.
„Există o tendință de mâncare vegetariană și vegetariană atât în categoria proaspătă, cât și în cea congelată, ceea ce necesită o conservare mai bună fără aditivi. Tendința de comoditate împinge, de asemenea, categoria congelată, care este inerent convenabilă (pre-tăiată, albită, dacă este necesar, porționabilă, doar încălzită și gata de pregătit). ”
În cadrul „Sustain Domain”, clasat pe al treilea Top Trend pentru 2020 de către Innova Market Insights, Gheysen subliniază, de asemenea, un accent în creștere asupra ambalajelor durabile pentru congelator, alături de cererea maturizată pentru produse complet organice. Pe măsură ce pandemia COVID-19 stimulează depozitarea consumatorilor și nevoia de spațiu de stocare pentru furnizori, ea observă o creștere a vânzărilor de congelatoare în general.
„Vedem o gamă mai largă de produse congelate în SUA și Marea Britanie, care sunt, de asemenea, regiunile în care tendințele încep în general. Aceste intervale depind în principal de disponibilitatea stocării înghețate și de comportamentul utilizatorilor din trecut.
Cu toate acestea, observăm o creștere a utilizării în fiecare regiune, întrucât este „segmentul viitorului.” Vedem o atenție deosebită la tendințele la care suntem bune, ca companie sau ca sector, cum ar fi sănătatea și comoditatea, deci este promițător ”.
În ceea ce privește oportunitățile de extindere, Gheysen notează: „Standardul f Utilizarea legumelor coapte stagnează puțin (în ceea ce privește produsele cunoscute ca mazărea, spanacul și morcovii), dar observăm o creștere mare a gamei de fructe în ultimii ani și, de asemenea, în mesele sănătoase și soluțiile de masă. Ne concentrăm pe ultimele două segmente, deoarece vedem cel mai mare potențial de creștere în acele zone, care au cel mai mult spațiu pentru produse noi originale delicioase. ”
Tarif la congelator
Comentând, de asemenea, efectele pandemiei asupra modelelor de consum inclinate spre alimente dense din punct de vedere nutrițional, Lars Bründel, Key Account Manager Supply la Bösch Boden Spies, spune FoodIngredientsFirst: „Am observat o cerere mare de fructe congelate, în special în ultimele trei până la patru luni. . Consumatorii doresc să aibă alimente sănătoase, care să fie ușor de pregătit acasă. ”
„Fructele congelate sunt un element convenabil pentru crize precum pandemia COVID-19. Trebuie să rămâi acasă, să nu te miști prea mult și totuși vrei să mănânci sănătos. Nu observăm anumite fructe sau articole noi în rafturile congelatorului. „Fără aditivi” este o tendință, dar aceasta este mai degrabă legată de mesele gata congelate și alte preparate alimentare. ”
Bründel subliniază faptul că mutatorii din spațiu caută în mod activ soluții noi și funcționale de ingrediente și fructe pentru a ridica categoria înghețată. „Căutăm în permanență pe glob pentru noi fructe și produse agricole. Tradus în lumea fructelor înghețate înseamnă că suntem în căutarea unor fructe de padure noi care să combine aspectele de sănătate, funcționalitatea și, desigur, gustul. ”
„În prezent promovăm Honeyberry canadian, un fruct minunat care îndeplinește toate aspectele menționate anterior și chiar le combină într-un mod unic. Boabele au un gust fantastic, multe beneficii pentru sănătate, cum ar fi cianidin-3-O-glucizidă (C3G), care este cardio-protectoare și antidiabetică.
Valorile sale funcționale, cum ar fi stabilitatea culorii, fac din canadianul Honeyberry (cunoscut și sub numele de Haskap) una dintre cele mai interesante stele noi de la orizont. Este atât de nou încât a fost înregistrat doar ca „Novel Food” în UE la sfârșitul lunii decembrie 2018 ”, subliniază el.