224
Doar un sfert (24%) din mărcile „directe către consumatori” (D2C) au înregistrat vizite lunare mai puternice în timpul crizei COVID-19, comparativ cu vârful lor din 2019, a descoperit un nou studiu citat de Europe Supermarket Magazine.
Raportul, realizat de PipeCandy, a analizat aproximativ 1.000 de mărci D2C în diferite categorii, inclusiv alimente și băuturi, din toata Uniunea Europeana. S-a constatat că 36% dintre mărci au scăzut cu peste 50%. Fata de vârfurile respective din 2019.
Singurele categorii D2C care au obținut vizite lunare mai puternice în timpul crizei COVID-19 (în comparație cu vârful lor din 2019) au fost mărci de fitness, animale de companie și kituri pentru mâncare, studiul a constatat, în timp ce alimentația, vinul și băuturile spirtoase și produsele cosmetice au fost realizate peste medie.
Pipecandy a remarcat, de asemenea, că majoritatea „vârfurilor” obținute anul trecut au fost legate de lansare sau de PR și nu s-au menținut pe parcursul anului.
„Ipotezăm că ceea ce vedem în 2020 în categorii este probabil cererea reală și ceea ce spunem în 2019 a fost umflat”, a spus Pipecandy.