Hershey Co și-a crescut previziunile de vânzări și câștiguri pentru întregul an, deoarece producătorul Kit Kat se așteaptă să beneficieze de creșterea prețurilor și cererea puternică pentru ciocolată și bomboane, anunță European Supermarket Magazine.
Compania a spus că cererea ca răspuns la creșterea prețurilor a fost mai puternică decât se aștepta în primul trimestru, dar a avertizat că va încetini mai târziu în cursul anului, deoarece puterea de cumpărare a consumatorilor este presată de inflația pe pistă și de mai puține beneficii guvernamentale.
Producătorii de alimente ambalate, inclusiv Hershey și colegii Kraft Heinz și Campbell Soup Co, au crescut prețurile la produsele lor pentru a atenua creșterea costurilor cauzate de întreruperile lanțului de aprovizionare, războiul din Ucraina și inflația globală.
Efectul conflictului Rusia-Ucraina asupra prețurilor mărfurilor și disponibilității ofertei afectează operațiunile și perspectivele financiare ale Hershey, a declarat directorul executiv Michele Buck.
Proprietarul Jolly Rancher și Candy Dish se așteaptă acum că o inflație mai mare decât cea prevăzută anterior va presă marjele brute în acest an cu încă 60 până la 80 de puncte de bază.
Producătorul de bomboane se așteaptă acum la o creștere a vânzărilor nete pentru întregul an 2022, între 10% și 12%, în comparație cu prognoza anterioară de o creștere de 8% până la 10%.
Acesta estimează un profit anual ajustat între 7,91 USD și 8,05 USD pe acțiune, în creștere față de estimarea anterioară de 7,84 USD la 7,98 USD per acțiune anterior.
Excluzând articolele, compania a câștigat 2,53 USD pe acțiune în trimestrul încheiat la 3 aprilie, peste estimările de 2,10 USD pe acțiune, potrivit datelor Refinitiv IBES.
Veniturile au crescut cu 16,1%, până la 2,67 miliarde de dolari (2,5 miliarde de euro), depășind estimările de 2,48 miliarde de dolari (2,4 miliarde de euro).