PiațăȘtiri

156

Prisaca Transilvana isi vinde produsele apicole si in mall

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In timp ce tot mai multi apicultori sunt convinsi ca profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mica avere pentru a crea un brand romanesc cu care sa cucereasca iubitorii de miere din Romania. Ciprian Beu are 37 de ani si, dupa 10 ani activati in domeniul IT, a decis sa investeasca 500.000 de euro in produsele apicole marca Prisaca Transilvana. Anul ce se incheie a insemnat primul magazin Piata de miere in Centrul Comercial Polus Center Cluj si un altul in galeriile comerciale din Cora, tot in Cluj. Prin reteau de distributie, produsele apicole ajung in toata tara, dar exista cereri si pentru export im Germania, Franta sau Israel. Ineditul afacerii pornite de Ciprian Beu este diversitatea ofertei de produse apicole. Mierea este la ea acasa la Prisaca Transilvana, dar vine in sortimente speciale:de menta, de albastrele, de maracine, de rapita, de coriandru sau de cimbrisor. O alta gama include miere cu bunatati, adica cu vanilie, cu canepa, cu alune de padure, cu scotisoara si chiar cu goji. Pe langa miere, Prisaca Transilvana a adus pe piata o serie de produse apicole cu efect terapeutic. Dorinta de a gasi tot mai multe utilizari mierii si plantelor , dar si oportunitatea financiara a unei astfel de nise a pietei au fost printre elementele determinante pentru a investi in acest business. Am luat decizia de a nu apela la credite bancare , ci de a utiliza doar fondurile proprii, astfel ca investitia initiala de 500.000 de euro a fost suplimentata, pe parcurs, cu inca 120.000 de euro, a declarat Ciprian Beu. mai multe pe www.agrointel.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2