Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma Meserii pentru Romania, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a laquo;gulerelor albastreraquo; nu intra in topul profesiilor respectate de romani, afirma Narcis Horhoianu, Director de Marketing Heineken Romania. La baza programului se afla un studiu recent realizat la initiativa celor de la Heineken care si-a propus sa cerceteze perceptia romanilor despre meserii si profesii. Una dintre cele mai importante concluzii este faptul ca peste 53% dintre tinerii intre 18 si 24 ani s-ar orienta catre meserii, 71% dintre ei crezand ca o meserie se invata cel mai bine la scoala.