PiațăȘtiri

182

Promovarea alimentelor fabricate in Romania, necesitate stringenta

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cresterea cererii de produse de provenienta locala este una dintre cele mai evidente modificari la nivel de comportament de consum si cumparare aparute in anii de criza. Nu o spunem noi, ci studiile de consumator de pretutindeni, se arata intr-o analiza efectuata de Progresiv. Singurul lucru ce variaza de la o tara la alta este mixul de motivatii al consumatorilor. Pentru unii domina un patriotism regasit peste noapte, la altii vorbim de motivatii economice, de pastrare a banilor in economia interna, dar sunt si piete mature unde intervin si argumente morale, cum ar fi, spre exemplu, amprenta de carbon lasata de fiecare produs. Ce alimenteaza fenomenul?, Este doar un trend de moment?, Unde se afla Romania in toata povestea aceasta? si Cata consistenta exista in initiativele retailerilor? sunt doar cateva dintre intrebarile la care am incercat sa gasim raspuns. Intrebati despre initiativele retelelor de magazine de a promova la raft produsele de provenienta locala printr-o semnalistica speciala, producatorii spun ca le sustin, insa atrag atentia asupra unor aspecte ce tin de corectitudinea implementarii si de conformitatea produselor. Sustinem demersul retelelor de a marca la raft Produs Romanesc pentru ca este benefic producatorilor locali, dar este important ca produsele astfel comunicate la raft sa fie cu adevarat fabricate in Romania si sa fie corespunzatoare din punct de vedere calitativ, realizate din ingrediente naturale, de calitate si cu respectarea standardelor in vigoare, atrage atentia Iulia Pencea, Brand Manager la Covalact S.A. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2