Danone va demara foarte curand o campanie publicitara menita a relansa vanzarile la Activia, campanie care se va derula sub genericul 2014, Anul Schimbarii in Bine. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Radulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV dureaza cca 3 minute.Iata ce scrie Click in acest sens: Mihaela Radulescu 44 de ani ar fi incasat o suma shy;uriaordm;a pentru cea mai recenta reclama in care apare. Conform unor surse, vedeta tv a fost platita de Danone cu 30.000 de euro, pentru un spot publicitar la iaurtul Activia. Contactata, Mihaela sustine despre contract ca este confidential, dar nici nu a infirmat suma amintita mai sus. La acela?si produs au facut reclama in trecut ?si Emilia Popescu, ?si Maria Buza. Mihaela Radulescu a fost aleasa sa promoveze acest brand pe parcursul intregului an 2014. Campania se numeordm;te Anul schimbarii in bine ?si a fost lansata printr-un spot in care shy;vedeta le intreaba pe telespectatoare: Eordm;ti pregatita sa faci o schimbare? Mai multe, pewww.click.ro