Știri

215

Raport: Mai multe grăsimi-O tendință în formularea alimentelor pentru copii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

alimentele ambalate, concepute pentru copii, încep să apară credințe despre hrană și sănătate care până acum au fost găsite doar pe piața adulților. „Mai multe grăsimi și grăsimi mai sănătoase” este una dintre preferințele în creștere în ceea ce privește alimentele și nutriția adulților, ca urmare a creșterii interesului pentru conținutul scăzut de carbohidrați și keto în anii 2017-21.

„Pe piața supraaprovizionată și din ce în ce mai competitivă a hranei pentru copii în pungă, marca americană Serenity Kids a folosit o poziționare legată de grăsimi de calitate și proteine ​​animale de calitate”, spune Julian Mellentin. Director al New Nutrition Business și autor al unui nou raport, Strategies & Trends in Kids Nutrition.

Serenity face apel la numărul tot mai mare de părinți americani care îmbrățișează atât proteinele, cât și grăsimile ca nutrienți sănătoși și și-au pierdut încrederea în ghidurile alimentare oficiale. Marca implementează mesaje precum:

„Copilul tău are nevoie de 30 g de grăsime pe zi! Acest lucru susține dezvoltarea creierului, reglarea hormonală și întărește sistemul imunitar.”

„Grăsimile sunt, de asemenea, necesare pentru ca sistemul digestiv al bebelușului să absoarbă vitaminele solubile în grăsimi precum A, D, E și K.”

„Grăsimile sunt alimente sățioase, ceea ce înseamnă că bebelușul se va simți sătul mai mult timp și va avea un somn de noapte mai lung și de calitate superioară”.

„Mărcile reflectă fragmentarea tot mai mare a convingerilor oamenilor despre mâncare și sănătate. Cu siguranță va exista și o cohortă de părinți care consideră grăsimea ca fiind nesănătoasă și vor să-și hrănească copilul în mare parte cu plante. nișă care nu va dispărea. În orice caz, privind piața pentru adulți, direcția de deplasare este clară și „mai multă grăsime” va deveni o caracteristică mai normală a alimentelor pentru copii”, spune Mellentin.

„Convingerile fragmentate despre sănătate înseamnă că, pentru a crește, mărcile trebuie să se conecteze la mai multe tendințe, lucru pe care Serenity îl face bine.”

„Pe măsură ce ratele natalității din întreaga lume scad brusc – cu rata natalității în scădere în China și rata fertilității din Marea Britanie cea mai scăzută din 1938 – mărcile de nutriție pentru copii se vor găsi mai intens luptă pentru o cotă de piață în scădere.

Într-o încercare pentru a se diferenția și a-și crea o nișă, mai multe mărci pentru copii vor încerca să se conecteze la mâncarea părinților și acest lucru va determina utilizarea ingredientelor „grasimi sănătoase”, cum ar fi avocado, ulei de cocos și unt de nuci”, a adăugat Mellentin.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2