95
Industria băuturilor funcționale vede din ce în ce mai mult cererile consumatorilor pentru reducerea zahărului, transparența etichetelor și aversiunea împotriva alergenilor devin obișnuite.
Opțiuni mai sănătoase
Cu doar câțiva ani în urmă, băuturile cu etichete mai puțin zahăr și etichete curate erau considerate cereri mai „în tendințe” de către sectorul alimentar și a băuturilor – dar astăzi, acestea au devenit mult mai mult pe măsură ce consumatorii au început să se aștepte ca acestea să fie îndeplinite în achizițiile lor
Acest lucru este valabil mai ales atunci când vine vorba de opțiuni de produse mai sănătoase, cum ar fi băuturile funcționale.
„Deci, în timp ce băuturile funcționale sunt cu siguranță foarte solicitate acum datorită beneficiilor pentru sănătate, de ex. 70% din piață au nevoie de sprijin imunitar și de sprijin pentru sănătatea intestinului, există unele aspecte care au devenit cheie pe această piață”, a declarat co-fondatorul Tummy Buddies, Rita Sellars, pentru FoodNavigator-Asia.
„Una dintre acestea este reducerea zahărului, pentru care vedem cu siguranță o creștere a cererii pe piețe precum Australia, unde aceasta este o mare îngrijorare din cauza obezității infantile.
Stimulente multiple
„Vedem stimulente multiple în mai multe țări pentru a avea produse fără zahăr sau a pune o etichetă pe produsele cu cantități normale de zahăr, ceea ce arată cât de importantă este această problemă pentru multe guverne și consumatori.
„Celalalt domeniu este în ceea ce privește transparența etichetării, cu mai mulți consumatori care devin conștienți de importanța citirii și înțelegerii etichetelor nutriționale – a existat o mișcare uriașă în acest sens, și mai ales în rândul părinților care cumpără băuturi pentru copiii lor, astfel încât să poată citi cu ușurință. și înțelegeți ce este în aceste produse.”
Sellars a subliniat, de asemenea, importanța aversiunii împotriva alergenilor atunci când vine vorba de băuturile funcționale în APAC, în special în ceea ce privește alergiile și intoleranțe la lactoză din cauza ratelor ridicate ale acestor probleme în regiune.
Arome simbiotice
„Tummy Buddies produce ape cu aromă simbiotică funcțională pentru copii, iar în cercetarea noastră am descoperit că o cerință foarte mare în această regiune are de-a face cu alergiile la lactoză și rezistența la lactate, deoarece există mai mulți copii care dezvoltă aceste probleme astăzi”, a adăugat ea.
„Acesta este motivul pentru care am decis să facem produsele noastre fără lactate și fără lactoză, pentru a ne asigura că am satisfăcut nevoile copiilor din regiunile Asia Pacific și mediteraneene.
„Ne-a oferit, de asemenea, avantajul suplimentar de a putea eticheta aceste produse ca fiind vegane și pe bază de plante, ceea ce se alimentează în tendințele bazate pe plante și putem promova acea tehnologie pe bază de plante.”
Etichete și logo-uri
O altă mare forță motrice în inovația funcțională a băuturilor au fost sistemele de evaluare, cum ar fi sistemul Health Star Rating din Australia și sistemul Nutri-Grade din Singapore, deoarece acestea au împins băuturile către formulări mai sănătoase.
„Odată cu introducerea acestor sisteme, am știut întotdeauna că trebuie să ajungem cât mai aproape de evaluările optime conform sistemelor de etichetare din Asia Pacific, deoarece acest lucru este cu adevărat important în influențarea motivației de cumpărare a consumatorilor”, a spus ea.
„Siglele HSR din Australia, Nutri-Grade din Singapore, Malaysia și Thailanda Healthier Choice – este foarte important pentru noi să ajungem cât mai aproape de cinci stele, sau de gradul A sau B, sau să îndeplinim criteriile pentru a fi aprobate pentru acele sigle, iar acesta este același lucru pentru multe firme de băuturi.
„Deci, în general, factorul crucial este să îndepliniți cerințele pentru a fi considerat cât mai sănătos posibil, dar și să faceți aromele reale ale produsului delicioase și să vă asigurați că nu faceți compromisuri cu privire la eficacitate.” (Foto: Freepik)