206
Firma de băuturi Rémy Cointreau a raportat vânzări de 645,3 milioane de euro în prima jumătate a anului său financiar, echivalent cu o creștere organică de 52,0%, în ceea ce grupul a considerat o performanță „excelentă”, notează ESMagazine.
Vânzările raportate au crescut cu 49,8% în perioada, ținând cont de efectele pozitive ale achizițiilor afacerilor Brillet și Telmont și de efectele valutare negative (-2,7%).
În special, al doilea trimestru a depășit așteptările grupului, vânzările au crescut cu 23,7%, stimulate de „impulsul solid” din Europa și de o tendință ascendentă puternică în China și Statele Unite.
Divizia sa de coniac a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 26,9% în al doilea trimestru și cu 55,2% în prima jumătate, impulsionate de reaprovizionarea în SUA, a spus grupul, în timp ce divizia sa de lichioruri și băuturi spirtoase a crescut cu 46,9% în prima jumătate și cu 16,5% în al doilea trimestru.
În ceea ce privește regiunile în care grupul tranzacționează, business-ul său din America a raportat o creștere de 60,2% a cifrei de afaceri pentru jumătate, impulsionată atât de redresarea canalului on-trade, cât și de creșterea consumului de acasă. Pe de altă parte, APAC a crescut cu 49,3%, iar EMEA a crescut cu 33,5%, grupul raportând „vânzări puternice” în timpul verii.
Privind restul anului financiar, grupul anticipează că va continua să „depășească piața excepțională de băuturi spirtoase” și să înregistreze vânzări și profituri puternice, pe fondul performanței sale solide din prima jumătate a anului.
Fiind înaintea planului său strategic pentru 2030 și având în vedere mediul favorabil, Grupul își reiterează intenția de a-și crește semnificativ cheltuielile de comunicare în acest an, în special în a doua jumătate, pentru a-și susține mărcile prin redresare și pentru a le stimula potențialul de creștere pe termen mediu.
Anul trecut, Rémy Cointreau a înregistrat o creștere organică a vânzărilor de 1,8% pentru întregul an, cu profituri în creștere cu 12,8%