234
Everli, o platformă de cumpărături online citata de ESMagazine, a anunțat planuri de extindere în Germania și România la începutul anului 2022.
Anunțul urmează recentei runde de investiții în seria C 100 milioane USD și o perioadă de creștere rapidă pentru companie, care operează acum în peste 80 de orașe din Italia, Polonia, Republica Cehă și Franța.
Extinderea va face ca Everli să-și aducă modelul de parteneriat de supermarket în Germania și România, unde a crescut cererea consumatorilor pentru livrarea de produse alimentare online.
Lansarea va oferi milioane de clienți posibilitatea de a accesa livrarea în coșurile mari în aceeași zi, a spus compania.
Înființată în 2014 la Verona, Everli este o piață care permite clienților să comande produse din supermarket-ul ales și să le livreze într-o fereastră de o oră prin intermediul Everli Shoppers dedicat.
Everli a devenit rapid partenerul de livrare la alegere pentru unele dintre cele mai mari mărci de produse alimentare din Europa, inclusiv Lidl, Kaufland și Carrefour, oferind acces la peste 300.000 de produse.
Everli va înființa birouri în Berlin și București ca parte a mișcării și va crea noi roluri de birouri și complet îndepărtate în Germania și România în operațiuni, vânzări și marketing, precum și va oferi o muncă flexibilă pentru Everli Shoppers.
Federico Sargenti, director executiv, a comentat: „Viziunea noastră de la Everli este de a oferi clienților liniște sufletească cu o experiență alimentară fără probleme în care iubesc și în care au încredere. În timp ce cererea pe multe piețe din Europa a crescut dramatic, există încă o lipsă de cumpărături online disponibile și convenabile în aceeași zi pentru mulți clienți, inclusiv în Germania și România.
„Modelul nostru, care funcționează împreună cu supermarketurile locale existente, ne permite să oferim rapid și durabil un serviciu unic, oferind o gamă largă de produse proaspete și ambalate, atât în centrele orașului, cât și în zonele cu densitate mai mică, livrând alimente în doar o oră .
„După ce am continuat să creștem în 2021, suntem încrezători și încântați să oferim acum viziunea noastră clienților din Germania și România.”