Potrivit Euromonitor, impactul COVID-19 a avut un impact negativ puternic asupra pieței berii din România, în 2020, mai ales după ce au fost aplicate restricții la punctele de vânzare din comerț.
Închiderea totală a serviciului alimentar în perioada 15 martie - 1 iunie, cu restricții în curs numai cu privire la terasele exterioare și cu un număr limitat de clienți, a afectat grav vânzările de bere pe tot parcursul anului.
Lager a continuat să fie cea mai consumată bere în 2020, datorită popularității sale tradiționale în România. Brandurile interne se descurcă bine, iar jucătorii internaționali sunt prezenți în țară prin intermediul filialelor locale.
Jucătorii internaționali au continuat să domine vânzările de bere în termeni de volum total în România în 2020, menționată mai sus, Ursus Breweries SA (deținută de Asahi Group Holdings Ltd la nivel global), menținându-și locul de top cu brandurile sale de top Timisoreana și Ciucas.
Jucătorul are un portofoliu larg, incluzând și mărcile Grolsch, Peroni Nastro Azzurro și Azuga, care dețin acțiuni mai mici decât amiralul său Timisoreana.