PiațăȘtiri

135

Romanii se axeaza mai mult pe produse proaspete

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Retailerii care au avut creordm;teri anul trecut ?si-au extins reteaua de magazine, insa valoarea medie a bonului platit de clienti a scazut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri in retail.Daca facem comparatie magazin pe magazin, consumul nu creordm;te, pentru ca valoarea bonului a scazut in comparatie cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creordm;teri ?si-au extins retelele ?si automat ?si cantitatea de produse vandute, a spus Pavel. Pavel considera ca 2014 este un an de redefinire a jucatorilor locali, care vin cu o serie de puncte forte, in special pe partea de produse proaspete. In prezent in Romania exista aproape 700.000 de puncte de vanzare, unde platitorii achita TVA, dintre care 20.000 apartin retailului modern. Din totalul de 20.000, 87% au instalate case de marcat ?si metode de plata furnizate de RBC. Mai multe, pe www.zf.Corporate

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2