Categoria Vinuri a generat in luna februarie a acestui an 614 aparitii in online, cu 30% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de retele sociale, unde s-a inregistrat o scadere de 2%. Vizibilitatea in presa online a crescut semnificativ, inregistrandu-se cu 103% mai multe aparitii. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut cu 13%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata deTreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilorde Vin in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Murfatlar, Cotnar si Jidvei. Topul celor mai importante paginiale brandurilor de Vin in functie de numarul de quot;people talking about thisquot;, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Domeniile Samburesti, Sange de Taur si Cramele Recas. quot;People talking about thisquot; este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria quot;activequot; desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postarivin din partea paginii Domeniile Samburesti. Mai multe, pe www.iqads.rowww.iqads.ro