182
Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producator local de ciocolata, vede o oportunitate de creordm;tere mai mare pentru produsele de impuls, aordm;a cum sunt ?si brandurile Rom ?si Magura, in zona de comert traditional pe termen scurt, informeaza ZF. Infrastructura ?si demografia Romaniei vor face, cel putin pentru anumite categorii de produse aordm;a cum sunt sunt ?si ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comertului traditional sa continue sa fie mare pentru ca sunt foarte multe astfel de magazine care exista in acest moment. ordf;i vor exista cu siguranta ?si in anii urmatori, spune managerul care se afla de un an la conducerea Kandia Dulce, companie cu afaceri de 39 mil. euro anul trecut. In Romania, comertul modern a ajuns la circa 1.400 de magazine, in timp ce numarul total al unitatilor de vanzare ajunge la circa 70.000-80.000, conform datelor din piata centralizate de ZF. Georgescu afirma ca anul 2014 este unul foarte bun pentru businessul pe care il conduce ?si ca, pe piata domestica, compania a avut o creordm;tere a afacerilor de 12-13% in primele noua luni fata de aceea?si perioada a anului precedent. Cei mai importanti piloni de creordm;shy;tere pentru afacerile Kandia Dulce pana acum in acest an au fost brandurile Rom, Magura, dar ?si Fagaraordm;.