PiațăȘtiri

134

Soft nou pentru retail, de la Magister Software

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in cazul avariilor la sistemele POS sau back office, aparate fiscale, accesorii etc, timpul de preluare, calificare si rezolvare a sesizarilor comerciantilor se reduce semnificativ, anunta Revista Piata. Utilizatorii cu abonament de intretinere vor primi un raport lunar cu informatii complete privind solutionarea sesizarilor, inclusiv numele reprezentantului tehnic, ora si data autentificarii, precum si durata interventiei. Modernizarea sistemului de suport tehnic permite contorizarea la minut a timpului petrecut de un reprezentant tehnic pentru o interventie. Spre deosebire de sistemul precedent, care functiona pe baza rotunjirii la 30 de minute a duratelor de interventie, clientii Magister au acum posibilitatea de a-si valorifica mai eficient orele de asistenta tehnica la distanta incluse in abonament. Acest upgrade se inscrie in seria de actiuni si investitii constante pentru realizarea si consolidarea unui sistem de suport tehnic performant, pe care compania le desfasoara inca de la lansarea produsului SmartCash Retail Management System pe piata din Romania. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2