Dulciurile ?si cafeaua ocupa prima pozitie in topul celor mai cumparate cadouri de Moordm; Nicolae, aproximativ unu din doi romai din mediul urban declarand ca vor achizitiona astfel de produse pentru a le oferi cadou, potrivit celui mai recent studiu de piata realizat de Mednet Marketing Research Center. Pe locul doi in clasamentul cadourilor pentru Moordm; Nicolae se afla jucariile, aproximativ patru din zece respondenti declarand ca intentioneaza sa cumpere cadouri din aceasta categorie. Pe primele locuri in acest top se afla ?si cosmeticele ?si parfumurile, 15% dintre consumatorii romani afirmand ca le vor oferi celor dragi astfel de produse. De asemenea, comparativ cu anul trecut, a scazut numarul celor care ofera articole vestimentare, acestea fiind oferite cadou cu ocazia Craciunului, ?si a crescut numarul celor care s-au orientat catre alte categorii de cadouri, precum cartile. In ceea ce priveordm;te bugetul alocat pentru achizitionarea cadourilor de Moordm; Nicolae, datele studiului Mednet Marketing Research Center si citat de www.magazinulprogresiv.ro, arata va acesta va fi, la nivel declarativ, de 294 de lei, fiind similar cu cel de anul trecut - 290 de lei. Astfel, circa una din doua persoane intervievate a precizat ca va cheltui cu aceasta ocazie intre 100 ?si 250 lei. Studiul a fost realizat pe un eordm;antion reprezentativ pentru Bucureordm;ti ?si oraordm;ele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 25 - 28 noiembrie 2014. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 - 65 ani. Marja de eroare a studiului este de - 3,46%. Mednet Marketing Research Center activeaza in domeniul cecadrcetarii de piata din anul 2000. Mednet Marketing Research Center este membru al ESOMAR The World Association for Research Professionals ?si SORMA Societatea Romana de Marketing ?si Cercetarea Opiniei Publice .