Repere

154

Studiu EY: quot;Doar 10% dintre afaceriordm;ti vor continua batalia preturilor mici in 2014quot;

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cei mai importanti trei indicatori pentru factorii care definesc succesul pe piata locala in 2014 raman: rezultatele financiare - 96% 93% in 2013 , satisfactia clientilor - 78% 77% in 2013 si cota de piata - 63% 64% in 2013 , potrivit celui mai recent studiu quot;O noua viziune a cresteriiquot; realizat de ErnstYoung Romania ce analizeaza perceptia acestora in privinta perspectivelor mediului de afaceri din Romania in 2014. Datele arata ca 39% dintre liderii de business mentioneaza notorietatea marcii brand awareness , fata de 38% in anul trecut. In privinta cererii clientilor, se observa ca, in prezent, 60% fata de 66% in 2013 considera ca nu se vor inregistra modificari majore in urmatoarele 12 luni, iar 37% fata de 32% in 2013 considera ca cererea va ramane la fel. Studiul EY are la baza raspunsurile a 117 executivi de top si analizeaza perceptia acestora in privinta perspectivelor mediului de afaceri din Romania in 2014. Majoritatea respondentilor 52% provin din companii cu cifre de afaceri mai mari de 50 de milioane EUR. Chestionarul a fost aplicat in perioada 23 ianuarie - 6 februarie a acestui an. In privinta preturilor, doar 10% dintre liderii de business spun ca vor continua batalia preturilor mici pentru a-si creste vanzarile in 2014, in scadere de la 18% in anul trecut. In schimb, 80% au raspuns ca vor introduce pe piata produse/servicii noi pentru clientii existenti, procent in crestere fata de 75% in 2013. In paralel, 32% afirma ca intentioneaza sa intre pe segmente de piata noi cu produsele/serviciile pe care le au, in timp ce 22% spun ca si-au regandit produsele pentru a ataca piete geografice noi. Conform sursei citate, 22% dintre respondenti spun ca vor reduce costurile, in timp ce 32% vor creste productivitatea pentru a face fata provocarilor in mediul local de business in 2014. Comparativ, in 2013, 30% din oamenii de afaceri chestionati au declarat ca au recurs la reduceri de costuri iar 28% au spus ca s-au concentrat pe cresterea productivitatii. Desi costurile mici sunt considerate in continuare un factor important pentru competitivitatea companiei pe piata, conform raspunsurilor a 26% dintre cei chestionati, aceasta optiune inregistreaza o scadere a ponderii cu 5% fata de 2013. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2