186
Comunicat Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse pentru copii mici, estimeaza o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de pana la 3 ani. Valoarea totala a pietei alimentelor ecologice pentru sugari si copii mici se situeaza in prezent in jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimarilor reprezentantilor companiei. Superfood Company face parte dintre jucatorii importanti din acest sector, avand un portofoliu din care face parte si marca Organix, care inregistreaza o cota de piata de 20%. Valoarea totala a pietei alimentelor pentru sugari si copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company. Cresterea segmentului de hrana ecologica pentru sugari si copii mici vine pe fondul unui interes din ce in ce mai ridicat al romanilor pentru o dieta sanatoasa. Parintii, in special, au inceput in ultimii ani sa caute solutii pentru a le oferi copiilor o alimentatie echilibrata, fara adaosuri inutile si daunatoare. Deschiderea mai mare pe care o manifesta romanii in ultima perioada pentru produsele sanatoase, nu poate decat sa ne bucure. Este o tendinta globala care a inceput sa fie resimtita si pe plan local. Este esential sa le asiguram copiilor o alimentatie perfect adaptata nevoilor lor, incepand din perioada diversificarii. Unul dintre principiile de baza in crearea gamei Organix a fost acela ca orice om merita, inca din copilarie, sa consume produse sanatoase si gustoase. Toate alimentele din aceasta gama sunt gandite conform standardului No Junk Promise, adicamancare curata, benefica dezvoltarii optime a copiilor, a explicat Daniel Daraban, Director General al Superfood Company. Gama de produse Organix a fost lansata in 1992 si este in portofoliul Superfood Company din anul 2012. In 2017, Organix a inregistrat o crestere de 20%, iar estimarile pentru 2018 vizeaza continuarea tendintei ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, tinand cont de dinamica actuala a pietei. Organix este o gama de produse alimentare ideala pentru inceperea si continuarea diversificarii alimentatiei bebelusului, inca de la sase luni. Printre categoriile de produse Organix se numara: cereale ecologice, cu sau fara fructe, care au texturi diferite, adaptate diferitelor gusturi; piureuri ecologice ambalate astfel incat fiecare pahar sa asigure una dintre cele cinci portii de fructe recomandate de medici pentru consumul zilnic; rondele ecologice din orez si porumb expandat, usor de tinut in mana, perfecte pentru ca bebelusii sa descopere singuri gusturile si texturile pe care le vor regasi in mancarea pentru adulti; biscuiti ecologici fara zahar adaugat, cu textura fina si gust extrem de placut, usor de manevrat si de muscat; batoane ecologice din ovaz integral si fructe, fara adaos de zahar, care asigura eliberarea treptata de energie; diferite gustari sanatoase de tip snacks-uri stixuri din porumb expandat, popcorn din porumb expandat si fara nucleu tare etc. - toate aceste produse nu contin adaos de sare . Pe toate etichetele produselor Organix este specificat, pentru fiecare categorie in parte, carei etape a diversificarii alimentatiei ii apartin. Gama Organix este disponibila in majoritatea magazinelor din reteaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour-Bila, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland. ### Superfood Company este o companie germano-romana care se numara printre jucatorii importanti de pe piata locala de import si distributie de produse pentru copii din categoria de varsta 0 - 3 ani. Compania activeaza pe piata romaneasca din 1992 si a fost fondata de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se afla in Bucuresti, iar la nivel national Superfood Company detine sase sucursale situate in Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Timisoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanturi de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanturi de hypermarketuri ?si supermaketuri din tara, canalele de comert traditional. Superfood Company are un portofoliu variat si complet, dedicat nou-nascutilor, sugarilor, copiilor cu varsta pana in trei ani, dar si mamelor care alapteaza. Acest portofoliu cuprinde, printre altele, marcile: Organix si Hero Baby Solo alimente ecologice pentru sugari si copii , Baby Nova, Nuby, Dentistar ?si Bibi puericultura mica , Cam puericultura mare , Colief Infant Drops suplimente alimentare impotriva colicilor , Medela produse pentru mame si bebelusi . Superfood Company are in portofoliu si produse pe care le distribuie in parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, SC Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania detine si un magazin on-line, dedicat in principal proaspetelor mame si bebelusilor: www.primele-cumparaturi.ro.