PiațăȘtiri

254

Supermarketul online Rohlik a atins cota de 10 milioane de comenzi

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Supermarketul online ceh Rohlik Group și-a crescut vânzările la jumătatea anuuil trecut și a livrat aproape zece milioane de comenzi. Acum e-tailer-ul care activează în zona comerțului alimentar se extinde în Italia, România și Spania.

Fără scădere post-pandemie

Supermarketul online a înregistrat o cifră de afaceri cu 53% mai mare în ultimul exercițiu financiar: vânzările nete s-au ridicat la 490 de milioane de euro, datorită unei puternice expansiuni europene. Anul trecut, grupul s-a lansat sub numele de Knuspr în Germania, după lansări anterioare în Cehia, Austria și Ungaria.

Compania, fondată de antreprenorul Tomas Cupr în 2014, spune că acum are peste un milion de clienți, cărora le-a livrat anul trecut 200 de milioane de articole în aproape 10 milioane de comenzi. Valoarea medie a comenzii în Europa de Vest a depășit 85 de euro, relatează Reuters.

„Suntem încântați să nu vedem o diminuare post-pandemie sau o încetinire a creșterii”, citează Reuters Cupr. „Nu numai că EBITDA-ul pieței noastre de bază din Cehia este profitabil din 2018, toate cele patru piețe existente sunt pe calea să contribuie la profit în anul fiscal următor”, a spus Cupr despre profitul brut, fără a cita însă cifre.

În Italia, România și Spania

Într-o rundă de capital, în iulie anul trecut, Rohlik a strâns 100 de milioane de euro și a evaluat retailerul online la un miliard de euro. În șase luni, compania cehă a deschis două depozite în Germania, în timp ce intenționează să investească sute de milioane de euro în următorii ani. În acest an, Rohlik plănuiește să automatizeze centrele de distribuție din München, Hamburg și Praga.

În 2022, Rohlik va face primii pași în Italia, România și Spania. Datorită achiziției spaniolei Ulabox, compania își va lansa serviciile în Barcelona și Madrid sub marca Sezamo în a doua jumătate a acestui an, potrivit El Pais.

Cupr plănuiește, de asemenea, să se extindă în continuare în Germania. Pentru a face față inflației puternice și creșterilor de preț, Rohlik Group investește în mai multe produse de marcă privată. Acestea ar fi inițial produse uscate, cum ar fi cafeaua măcinată și hrana pentru animale de companie.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2