220
Taco Bell, brandul de QSR (quick service restaurants) renumit la nivel internațional pentru produsele sale de inspirație mexicană, operat în sistem de franciză de Sphera Franchise Group, mizează pe o puternică strategie de digitalizare și inovație la nivel local, concentrându-se pe soluții și platforme menite să vină în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.
Odată cu lansarea aplicației de mobil Taco Bell România, disponibilăatât pentru iOS, cât și Android, compania lanseazăși Taco Bell Rewards, programul de loializare destinat clienților săi, bazat pe acumularea graduală de puncte: la fiecare 5 lei cheltuiți, consumatorul acumulează 10 puncte.
De asemenea, la crearea contuluiîn aplicație, fiecare nou utilizatorprimește un Crunchy Taco din partea casei. Pe măsură ce sunt acumulate punctedin tranzacții, pot fi accesaterecompense:produse în schimbul punctelor (Nachos, Izzy Cheezy, Griller Beefy, Crunchwrap Supreme sau Cheesy Bacon Fries Burrito), dar șioferte speciale, disponibile exclusiv în cadrul programului de loializare, cu reduceri de 50% la meniuri și box-uri cunoscute (Big Bell Box, Meniu Cheesy Bacon fries Burrito, Duo Box sau Meniu Crunchwrap Supreme).
Punctele rezultate în urma tranzacțiilor pot fi acumultate indiferent de modalitatea de comandă și de canalul folosit: direct în restaurant, prin intermediul kiosk-urilor, serviciulComandă&Ridicăsau comenzi plasate prin agregatorii parteneri.
Integrarea celor două platforme, Comandă&Ridică și Taco Bell Rewards, le permite utilizatorilor să acceseze atât website-ul, cât și aplicația de mobil folosind aceleași date de cont, statusul tranzacțiilor și al punctelor obținute putând fi consultat în istoricul contului de utilizator.
Brandul îi recompenseazăși pe utilizatorii care își invită prietenii să descarce aplicația Taco Bell România și să își creeze un cont pe baza codului unic de invitație,generat din secțiunea “Invită prieteni”. Cei care se alătură invitației primesc50 de puncte în cadrul aplicației, la fel ca prietenii din partea cărora au primit-o.
„În urmă cu 5 ani, am făcut un pariu de business important și am lansat Taco Bell pe piața autohtonă,având foarte mare încredere în potențialul său de integrare în obiceiurile de consum ale românilor.Prioritatea noastră este să fimrelevanți pentru consumatori și să fim aproape de ei acolo unde își petrec cel mai mult timp - în mediul online, dar și prin facilități tehnologice și digitale adaptate cerințelor actuale de consum.