Repere

133

Tetra Pak : Oportunitati de crestere pentru sucurile 100%

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Conform companiei, ritmul de crestere din pietele emergente corelat cu incetinirea declinului pietelor mature stabilizeaza la nivel global categoria sucului 100% si o repun pe un trend de usoara crestere panain anul 2018. Rezultatele raportului arata ca sucul 100% ramane o parte importanta din alimentatia obisnuita a oamenilor, peste 40% dintre respondentii studiului declarand ca beau suc zilnic. In plus, consumatorii spun ca sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru sucurile pe care le asociaza unor alegeri de viata sanatoase. Aceste concluzii indica faptul ca exista potential semnificativ de crestere pentru sucurile 100%. Cresterea va veni din segmentul produselor care satisfac nevoile consumatorilor privind beneficiile pentru sanatate si consumul on-the-go, tendinte deosebit de puternice in randul Millennials, cea mai influenta generatie de consumatori de pana acum. La nivel global, industria a inceput sa raspunda acestor asteptari, inovand in trei domenii cheie: nutritie vegetala, sucuri complet naturalesi sucuri 100% imbogatite. Nutritia vegetala: bauturile pe baza de mixuri de legume si fructe, care scad continutul natural de zahar si aduc beneficii sanatatii, sunt a patra cea mai populara aroma din segmentul sucurilor 100% la nivel global. Numarul noilor produse lansate in 2015 care utilizeaza legume drept ingrediente s-a triplat fata de anul 2012. Sucuri complet naturale: in ultimii 6 ani, sucurile NFC Not from Concentrate au castigat cota de piatain comparatie cu sucurile reconstituite din concentrat, crescand de la 25% in 2009 la aproape 30% in 2015. Produsele nou lansate care au pe ambalaj mentiuni privind atributele lor naturale inregistreaza o crestere anuala de 25% intre 2012 si 2015 - in special cele fara aditivi sau conservanti. Sucurile 100% imbogatite: la nivel global,mai mult de 60% dintre consumatori declara ca sunt interesati de produse cu beneficii demonstrate asupra sanatatii. Pe langa adaugarea de legume in amestec, producatorii ofera sucuri imbogatite sau fortifiate cu vitamine. De exemplu, in 2015 produsele cu efecte benefice asupra imunitatii, sanatatii inimii, digestiei, oaselor, sanatatii creierului si frumusetii au reprezentat doua treimi din produsele nou lansate. Presedintele si CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jonsson, afirma: Este bine sa vedem ca la nivel global brandurile valorifica provocarile rezultate in urma schimbarii stilului de viatasi al dezbaterii privind consumul de zahar si ca le transformain oportunitati. Acestea determina cresterea segmentului sucurilor 100% prin noi produse care capteaza imaginatia consumatorilor, extinzand aria sucurilor de fructe traditionale, precum sucul de portocale sau mere, catre o serie de amestecuri de legume si noi arome, creand astfel posibilitati infinite de retete noi. Ca de fiecare data, cheia succesului este inovatia: oferirea produsului potrivit la momentul potrivit, pentru a satisface nevoile consumatorilor moderni, dar si pentru a le capta atentia si a stabili o conexiune, lucruri care sunt la fel de importante. Catalina Siriteanu, Operational Marketing Director Tetra Pak South Eastern Europe, declara: Lansarea raportului global Tetra Pak Juice Index 2016, cu insight-uri si trenduri din categoria sucului 100%, reprezinta pentru noi o modalitate perfectade a impartasi din expertiza noastra legata de oportunitatile de dezvoltare existente in pietele din Europa de Sud-Est in care suntem prezenti. Ca o particularitate a pietei din Romania, observam ca segmentul sucurilor a inceput sa se redreseze usor dupa declinul din ultimii ani si sa se stabileasca din nou pe un trend ascendent. Desi mediul economic continua sa influenteze modul in care aceasta categorie va evolua in urmatorii ani, am constatat in Romania o schimbare graduala a preferintelor consumatorilor, care se indreapta din ce in ce mai mult catre sucurile care nu au la baza concentrat, precum si catre alte alternative pozitionate drept naturale si mai sanatoase. Desi apar noi trenduri, precum sucurile laquo;premiumraquo; sau cele laquo;imbogatiteraquo;, credem cainca exista oportunitati neexplorate in segmentul de baza al acestei categorii, cum ar fi produsele in ambalaje portion packpentru copii sau cele pentru consumul on-the-go, segmente de piatainca emergente. Mai multe informatii despre sucul 100% naturalsi despre Tetra Pak Juice Index puteti gasi pe site-ul Tetra Pak. DESPRE TETRA PAK Tetra Pak este lider mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrand indeaproape cu clientii si furnizorii nostri, oferim produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator, care satisfac in fiecare zi cerintele consumatorilor din peste 170 de tari. Avand aproximativ 23.000 de angajati in peste 80 de tari, noi credem in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei cresteri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala. Motto-ul nostru, PROTEJEAZA CE E BUNtrade;quot;, reflecta viziunea noastra de a oferi alimente sanatoase si disponibile oriunde. Mai multe informatii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2