Timiordm;oreana a fost brandul cu cele mai mari volume de bere vandute pe piata locala in 2014, arata datele companiei de cercetare de piata Canadean, pozitie pe care a ocupat-o atat in 2013, cat ?si in 2012. Timiordm;oreana, brand din segmentul mediu de pret, aflata in porshy;tofoliul Ursus Breweries, este secondata de Bucegi Heineken , iar pe locul trei se afla Ciucaordm; Ursus . Cumulat, primele 10 branduri de bere de pe piata locala au avut in 2014 o cota de piata de 76%, arata datele Canadean, care estimeaza ca vanzarile de bere au fost de 17 milioane de hectolitri 1.700 milioane de litri sau 3.400 milioane de doze de 0,5 litri , in 2014, in scadere cu 2,56% comparativ cu anul 2013. Cu o singura exceptie ie?sirea Ciuc Premium ?si intrarea Noroc , topul celor mai vandute 10 beri din Romania a fost acela?si in ultimii trei ani. O analiza pe segmente de pret arata ca patru branduri din top 10 sunt din segmentul economy, cinci sunt mainstream ?si doar unu este premium. In Europa de Est avem putere de cumparare scazuta ?si o preferinta pentru berea low-cost. Tinerii care consumau premium au mai putini bani, sunt destul de multe branduri la nivel local - deci implicit un razboi al preturilor, ceea ce inseamna un pericol crescut de randament negativ - pierderi, a spus Cristian Biordm;a, administrator al platformei de consultanta manageranticriza.ro, firma care a realizat studiul de piata citat de Ziarul financiar.