SectorulLactate Branzeturia generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri forumuri si cu 54% pe retelele sociale.Cele mai de succes postarivin din partea ZUZU, dupa cum anunta Iqads. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata deTreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor deLactate Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Fruzu si Hochland. Topul celor mai importante paginiale brandurilor de Lactate Branzeturiin functie de numarul de people talking about this, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Olympus Romania. People talking about this este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna aprilie. Categoria active desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Mai multe, pewww.iqads.ro