SectorulHipermarketuri si Supermarketuria generat in luna iuliea acestui an peste 10.000de aparitii in online, inregistrand o crestere de 17% fatade luna iunie, si un viewership de aproape 30de milioane. Comparativ cu luna trecuta, vizibilitatea sectorului a crescut cu 30% in presa online, cu 13% pebloguri si forumuri si cu 8% pe retelele sociale. Cele mai de succes postarivin din parteaCarrefour Romania si Lidl Romania, cu385 delike-uri, 134 deshare-uri, 678 decomentarii, respectiv1.451 de like-uri, 237 de share-uri, 13comentarii Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata deTreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilorde Hipermarketuri si Supermarketuri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iuliede Lidl, Carrefour si Mega Image. Topul celor mai importante paginiale brandurilor de Hipermarketuri si Supermarketuri in functie de numarul de people talking about this, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Lidl Romania, MEGA Image si Carrefour Romania. People talking about this este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria active desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Mai multe, pewww.iqads.ro