Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna martie a acestui an aproape 1.500 de aparitii in online, in scadere cu 10% fata de luna februarie, si un viewership de 3,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 25% in presa online, cu 3% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri, infiermeaza Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Ballantine’s si Johnnie Walker. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Chivas Romania si Tazovsky Vodka. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postari vin din partea paginilor Chivas Romania si Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania. Mai multe, pe www.iqads.ro