PiațăȘtiri

153

Top-ul vizibilitatii bauturilor spirtoase

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In perioada 1 ianuarie - 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase 4.576 , potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV 875 , la Sport.ro 870 si la Romania TV 753 . Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile fruntase la acest capitol fiind Radio Zu 159 de spoturi , Pro FM 141 si Kiss FM 59 .Printul a atras doar 149 de insertii, in topul publicatiilor regasindu-se revistele Playboy 11 , Luxury 10 si FHM 8 .Vodca a fost subcategoria cu cele mai multe spoturi si insertii, brandul cel mai vizibil fiind Tazovsky, urmat de Stalinskaya. In top 15 branduri s-au mai calificat, cu mai putin de 10 reclame, vodca Finlandia, whisky-ul Jack Daniels, lichiorul Gurktaler Alpenkrauter, vermutul Martini si whisky-ul Johnnie Walker. Raportul mediaTRUST a fost intocmit pe baza rezultatelor monitorizarii a peste 3.149.595 de reclame difuzate in intervalul 1 ianuarie - 30 noiembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12posturi de radio si 200 de publicatii centrale, din care 125.534 au fost clasificate la categoria Alcool. Mai multe, pe www.revista-piata.ro;Foto-grafic: Media Trust

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2