Sectorul Bere a generat in luna august a acestui an aproape 3.000 de aparitii in online, in scadere cu 40% fata de luna iulie, si un viewership de peste 12,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 40% in presa online, cu 38% pe retelele sociale si cu 21% pe bloguri si forumuri, informeaza Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Ursus. Topul vizibilitatii brandurilor de Bere in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de Bergenbier, Ursus si Timisoreana. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Bere in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ursus, Redd's - Too Tasty for Men, Ursus si Peroni Nastro Azzuri. Mai multe, pe www.iqads.ro