Categoria Vin a generat in luna august a acestui an 518 aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna iulie, si un viewership de 868.000. Vizibilitatea sectorului a scazutcu 32% in presa online, cu 30% pe bloguri forumuri si cu 4% pe retelele sociale. Cele mai de succes postarivin din partea Domeniile Samburesti, informeaza Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Vin in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de Recas,Murfatlar si Jidvei. Topul celor mai importante paginiale brandurilor de Vin in functie de numarul de quot;people talking about thisquot;, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Domeniile Samburesti, Cramele Recas si Domeniul Coroanei Segarcea. quot;People talking about thisquot; este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna august. Categoria quot;activequot; desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Mai multe, pe www.iqads.ro