Potrivit unui comunicat al companiei, până pe 30 aprilie, ETi derulează pentru brandul Milk Burger campania națională ”Construiești sau biciclești, premii de la Supereroul Milk Burger primești!”.
Lansată la mijlocul lunii martie campania este una integrată, cu componente de comunicare TV, radio, OOH, online și pune la bătaie premii în valoare totală de 30.000 de lei. Campania beneficiază, de asemenea, de promovare in store.
În perioada 07 martie – 30 aprilie, cei care cumpără pe același bon fiscal minimum 3 produse Milk Burger, în orice combinație de sortiment, pot câștiga prin tragere la sorți, unul din următoarele premii: 30 de biciclete în valoare de 700 de lei (oferite sub formă de voucher prin Decathlon, 62 de seturi Lego City și 62 de seturi Lego Friends (2 modele).
Produsele Milk Burger participante la campanie sunt: Milk Burger Milk & Honey; Milk Burger Milk, Honey & Cocoa; Milk Burger Milk, Honey & Banana și Milk Burger Milk, Honey & Strawberry.
Milk Burger face parte din portofoliul producătorului de dulciuri ETi. Produsul a fost lansat, în 2013, în Turcia, țară unde în numai 4 luni de la lansare a atins o cotă de 10% din piață. Doi ani mai târziu, în 2015, brandul a primit din partea AC Nielsen titulul de ”Inovația anului în Europa”.