PiațăȘtiri

217

Un român, promotorul calității pentru alimentele unui lanț de magazine din Spania

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După cum informează European Supermarket Magazine, grupul spaniol de retail DIA a lansat campania „Daily Quality Laboratory”, pentru a face publicitate reformulării rețetelor sale, către consumatori.

În acest sens, retailerul a colaborat cu agenția internațională de publicitate Space of Ad, pentru a promova campania. Proiectarea campaniei include un laborator fictiv ca principal cadru pentru reclame.

În „Daily Quality Laboratory”, doi oameni de știință prietenoși sunt văzuți testând diferite produse. Prin diferite experimente și investigații, aceștia sunt responsabili să confirme, cu un strop de umor, calitatea îmbunătățită a produselor DIA și să le acorde sigiliul „Nouă calitate” care certifică rețeta.

Campania încearcă să se concentreze pe elemente precum plăcerea de a consuma noile produse, cu exemple precum spongiositatea primei felii de pâine feliată, care este în general irosită și care a devenit acum irezistibilă sau comoditatea de a cumpăra un omletă de cartofi pe care o puteți pune la cuptorul cu microunde.

„Laboratorul zilnic al calității” însoțește un plan media on și off care include spoturi publicitare la televiziune, radio și mass-media digitală și va continua pe tot parcursul anului.

Cel care conduce această capanie este un român. Florin Draghia, director de marketing DIA Spania, a comentat campania, spunând: „Până în acest an am adăugat deja peste 350 de produse noi de calitate pe rafturile magazinelor noastre”.

„Pentru ca toți consumatorii noștri să le descopere și să fie încurajați să le încerce, am avut nevoie de o campanie de marketing cu o abordare atractivă și distractivă, capabilă să capteze atenția consumatorului și, în același timp, didactică, care să transmită scopul acestui mare proiect de reformulare marca proprie, datorită căreia vom face un alt pas în scopul nostru de a fi mai aproape de client în fiecare zi ", a adăugat Draghia.

Produse precum iaurturile Bífidus, pâinea feliată El Molino, crema de cacao Temptation, omleta de cartofi marca Al Punto și gama de brânzeturi World Selection sunt câteva dintre rețetele care au obținut deja note foarte bune la testele din „Laboratorul zilnic de calitate” .

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2