Mega Image, retailerul cu cea mai mare retea de magazine din Romania in functie de numarul de unitati, obtine 23% din vanzarile companiei prin intermediul marcilore private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, care controleaza lantul de suermarketuri si magazine de proximitate.Anul trecut, Mega Image a avut o cfra de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel ca valaorea vanzarilor generate de marcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane de euro. Principalele branduri proprii ale Mega Image sunt 365 produse cu raport bun calitate-pret si Delhaize in special produse premium aduse din import , Bio produse alimentare organice , Eco produse ecologice non-alimentare , Care produse nealimentare , Le Boucher carne proaspata si Gusturi Romanesti produse alimentare traditionale romanesti . Potrivit raportului de sustenabilitate, 37% din deseurile generate de compania Mega Image si reteaua sa de magazine sunt reciclate, tinta companiei fiind ca pana in 2020 acest procent sa creasca la 60%. De asemenea, din 2014, compania urmeaza sa tina anual cate un eveniment Zero deseuri prin care sa puna la dispozitia clientilor informatii despre reciclarea deseurilor si sustenabilitate.Mega Image opereaza in prezent, in Romania, 330 de magazine, dintre care 174 supermarketuri Mega Image, 156 magazine de proximitate ShopGo si un magazin specializat in produse congelate AB Cool Food. Compania a achizitionat, in luna august, reteaua de magazine Angst, astfel ca retailerul va depasi in curand 350 de unitati comerciale. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro