Sectorul Bere a generat in luna februarie a acestui an peste 2.500 de aparitii in online, in crestere cu 4% fata de luna ianuarie, si un viewership de aproape 9 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu mai putin de 1% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata deTreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri, informeaza Iqads. Topul vizibilitatii brandurilorde Bere in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Heineken, Bergenbier si Ursus. Topul celor mai importante paginiale brandurilor de Bere in functie de numarul de quot;people talking about thisquot;, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ursus, Bere Timisoreana si Peroni Nastro Azzurro. quot;People talking about thisquot; este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria quot;activequot; desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.Cele mai de succes postarivin, in luna februarie, din partea paginilor Ursus si Peroni Nastro Azzurro. Mai multe, pe www.iqads.ro