Volumul vanzarilor Tazovsky s-a dublat in primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile detinatorului brandului de vodca, PPD Romania, fiind mentinerea creordm;terii vanzarilor in acest an, prin sporirea notorietatii ?si prezentei brandului de vodca in piata. Pentru ca este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambitioase pentru 2014. Ne concentram mult pentru a aduce in atentia consumatorilor Tazovsky Vodka, avand un plan de dezvoltare care acopera toate palierele, de la comunicare pana la activari in teren ?si promotii cu premii atractive. Toate aceste actiuni au ca scop intalnirea cu consumatorul, demonstrarea calitatii produsului ?si fidelizarea consumatorului, a declarat, pentru Magazinul Progresiv, Raluca Gheorghe, brand manager Tazovsky Vodka. Astfel, PPD Romania intentioneaza sa creasca distributia numerica, in special in comertul traditional, astfel incat brandul Tazovsky, care a fost lansat in toamna anului 2012, sa fie prezent in toata tara. PPD este o companie cu multa experienta, cu un portofoliu diverisificat pentru fiecare segment. Avem parteneri care ?si-au demonstrat expertiza in crearea de campanii dedicate consumatorilor, avand ca obiectiv final creordm;terea cotei de piata, a adaugat Raluca Gheorghe. Prezent pe piata din 2007 ?si parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD Romania este unul dintre principalii distribuitori de bauturi spirtoase de pe piata romaneasca. Prin intermediul unor parteneriate cu producatori precum Diageo sau Gruppo Campari, PPD Romania gestioneaza cel mai mare portofoliu de bauturi spirtoase premium ?si super-premium de pe piata locala, care cuprinde peste 35 de branduri internationale. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro