PiațăȘtiri

152

Volumul vanzarilor pe private label inseamna pentru Kaufland 13 % din afaceri

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lantul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comertului local, vinde anual produse marca privata de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. In ceea ce priveordm;te marcile proprii, ele reprezinta pana la 13% din totalul ofertei de la raft, spun oficialii lantului german de magazine fara a oferi alte detalii. Pentru a calcula vanzarile de marci private ale Kaufland, ZF a mentinut relativ constanta ponderea acestora ?si in valoarea businessului. In cazul Kaufland, portofoliul de marci private cuprinde 70 de branduri proprii, numarul fiind in continua creordm;tere. Kaufland Romania are in portofoliul actual peste 70 de branduri private, majoritatea disponibile in categoriile de food conserve, produse lactate, produse de panificatie, mezeluri, bauturi, dulciuri etc. ?si non-food electrocasnice, produse de menaj ?si hartie, produse de papetarie . Cea mai cunoscuta marca privata a companiei este K-Classic, insa portofoliul mai cuprinde ?si nume precum Exquisit, pozitionata pe segmentul premium, K-Bio ?si K-take it veggie.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2