Brandul de apa minerala Zizin, produs de compania braordm;oveana Apemin Zizin, a inregistrat anul trecut o creordm;tere de 37% comparativ cu anul precedent, iar pentru anul acesta comshy;pania vrea sa mentina trendul ascendent al brandului. Conform datelor furnishy;zate anterior de companie, brandul Zizin aduce 46% din cifra de afaceri a societatii Apemin Zizin, adica reprezinta 21 mil. lei circa 4,7 mil. euro . Astfel, brandul a depa?sit anul trecut vanzari de 28 milioane de lei 6 mil. euro , conform calculelor Ziarului financiar. Compania are in portofoliu brandul de apa minerala plata ?si carbogazificata Zizin, dar produce ?si marci private pentru mai multe retele de magazine. Marcile private aduc mai mult de jumatate din cifra de afaceri a companiei, potrivit ultimelor date. In 2015 vrem sa mentinem trendul ascendent al brandului Zizin, sa continuam proiectele de marketing initiate in 2014.Obiectivul nostru central ramane consolidarea pozitiei Zizin pe piata apelor minerale cu traditie din Romania, a declarat Laura Lazar, director executiv al Apemin Zizin ?si unul dintre actionari.