157
Producatorul de apa minerala Apemin Zizin a inregistrat o creordm;tere de 34% a vanzarilor cu brandul Zizin, in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceea?si perioada a anului trecut. Brandul Zizin a avut anul trecut vanzari de 4,5 milioane euro ?si a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei braordm;ovene, restul afacerilor fiind reprezentat de marcile proprii produse pentru retaileri.Rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an nu fac decat sa certifice eforturile pe care le-am depus pana acum pentru dezvoltarea ?si consolidarea brandului Zizin pe piata din Romania. Speram sa mentinem ?si anul acesta trendul de creordm;tere pe care l-am avut anul trecut cand am crescut cu 43%. Tinand cont ca in primul trimestru am inregistrat un avans de 34%, in 2014 speram sa atingem o creordm;tere de 40%, a declarat Laura Lazar, Director Executiv al Apemin Zizin. Apemin Zizin a inceput un proces de reorganizare interna ?si rebranding, urmarind optimizarea vanzarilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic ?si suplimentarea capacitatilor de productie. Brandul Zizin a beneficiat de modificari atat la nivel vizual logo , la nivel de ambalaj, cat ?si la nivel de mesaj ?si comunicare a produsului.Ne-am propus ca in viitorul apropiat sa reu?sim sa acoperim toate canalele de distributie din Romania - traditionale ?si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt ?si mediu, iar una dintre componentele sale se afla, in prezent, in implementare - campania de imagine Da cu pace, a precizat Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin. Apemin Zizin este o societate cu capital privat autohton, infiintata in anul 1991, la Braordm;ov. Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 4,5 milioane de euro pentru brandul Zizin. In prezent, Apemin are 120 de angajati.Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro